Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok 

Rękojmia jest wyłączona dla przedsiębiorców.

Adres do reklamacji:

ŚWIAT ZEGARKÓW

ul. JAGIEŁŁY 50

38-200 JASŁO

Dodatkowe Informacje: 

Sprzedający zobowiązany jest do dostarczenia rzeczy bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.  Różnice w wyglądzie towaru zamawianego z otrzymanym, w szczególności różnica w barwach i odcieniach, która wynika z ustawień parametrów monitora lub urządzenia fotografującego, nie stanowią podstawy do reklamacji towaru.  Za towar wadliwy uznaje się taki, który posiada wady fizyczne, nie wynikłe z powodu standardowego użytkowania.  Reklamację należy zgłosić pisemnie na podany w §   1 adres Sprzedającego lub mailem na adres: allegro@swiatzegarkow24.pl………………  Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon/faktura).  Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:    imię, nazwisko, adres, (adres e-mail Kupującego – w razie jego posiadania), datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji (zakupu towaru), przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.    Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Kupujący przesyła reklamowany towar na adres Sprzedającego. Kupujący zobowiązany jest dochować należytej staranności w zapakowaniu i przesłaniu reklamowanego towaru. Kupujący przesyła reklamowany towar na własny koszt. W przypadku uwzględnienia reklamacji, udokumentowany koszt przesyłki towaru w ramach reklamacji poniesiony przez Kupującego zostaje mu zwrócony przez Sprzedającego. W przypadku znacznych trudności z udokumentowaniem wysokości kosztów związanych z przesyłką, Kupującemu zwrócone zostaną standardowe koszty danej przesyłki. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek towaru wysłanych na jego koszt.  Jeżeli Kupujący będący konsumentem zażąda wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złoży oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkuje się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli Kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Kupującego inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.  Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Sprzedający może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. Przy sprzedaży między przedsiębiorcami Kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem zawiadomienia o wadzie. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sprzedający zwróci niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.  Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć paragon lub fakturę wraz z opisem przyczyny reklamacji i zwrotu.   Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.